Szanowni Państwo ! W celu uniknięcia nieporozumień oraz zapewnienia Państwu udanego wypoczynku prosimy o zapoznanie się z poniższym regulaminem. Dokonanie rezerwacji oznacza zawarcie umowy pomiędzy Najemcą-Klientem, a Wynajmującym-Właścicielem rezerwowanego obiektu. Właścicielem apartamentów jest MGM Resorts Sp. z o.o.
- Potwierdzenie złożenia rezerwacji jest jednoznaczne z zapoznaniem się oraz przyjęciem i zaakceptowaniem regulaminu.
- Doba pobytowa w apartamencie trwa od godziny 15:00 do godziny 11:00 następnego dnia.
- Wykwaterowanie odbywa się do godziny 11:00. W celu wykwaterowania proszę zamknąć apartament, klucze włożyć do tej samej skrytki używając tego samego kodu co przy zakwaterowaniu.
- Do pobytów doliczana jest opłata klimatyczna ustalona przez Miasto Krynica-Zdrój (stawka za osobę 6,20 zł/doba).
- Wynajęty apartament należy pozostawić w takim stanie, w jakim był w dniu przyjazdu. W przypadku pozostawienia przez Najemcę brudnych naczyń, sprzętów kuchennych, śmieci pobierana będzie opłata w wysokości 200 zł.
- Najemca, jest zobowiązany do przestrzegania zasad dobrego sąsiedztwa, w tym do przestrzegania godzin ciszy nocnej od 22:00 do 6:00.W przypadku wyjątkowo rażącego lub chuligańskiego naruszenia zasad, Wynajmujący jest uprawniony do odstąpienia od umowy ze skutkiem natychmiastowym i usunięcia Najemcy wraz z osobami mu towarzyszącymi z apartamentu w asyście policji.
- W wypadku rezygnacji z dokonanej rezerwacji w terminie 7 dni przed planowanym pobytem następuje zwrot wpłaconej kwoty zaliczki. W wypadku anulowania rezerwacji w terminie krótszym niż 7 dni przed planowanym pobytem Najemcy nie przysługuje zwrot zaliczki.
- Najemca może bezpłatnie zmienić termin pobytu w apartamencie, pod warunkiem, że zmiana taka zostanie dokonana co najmniej na 2 dni (48 godzin) przed pierwotnym terminem rezerwacji i zostanie zaakceptowana przez Wynajmującego. Wynajmujący ma prawo do odmowy dokonania zmiany terminu pobytu jeśli z przyczyn obiektywnych nie będzie to możliwe (brak wolnych apartamentów w wybranym terminie). W przypadku odstąpienia od umowy z powodu braku możliwości wprowadzenia zmian w terminie pobytu Najemcy nie przysługuje zwrot zaliczki.
- Zmianę terminu pobytu lub rezygnację z rezerwacji można dokonać kontaktując się z Wynajmującym drogą mailową na adres: rezerwacje@mgmkrynica.pl lub telefonicznie pod numerem tel.: +48 539-008-800.
- Klient zobowiązuje się do eksploatacji apartamentu zgodnie z jego przeznaczeniem, nie usuwania z apartamentu jakichkolwiek elementów jego wyposażenia i dekoracji.
- Na zabezpieczenie ewentualnych roszczeń odszkodowawczych Wynajmujący zastrzega sobie prawo do pobrania nieoprocentowanej kaucji w wysokości 500 PLN. Kaucja zwracana jest Najemcy przy wykwaterowaniu. Przy preautoryzacji karty płatniczej Bank odblokowuje środki po 7-14 dniach.
- Najemca ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów, wyposażenia i urządzeń technicznych apartamentu powstałe z winy jego lub odwiedzających go gości.W wypadku stwierdzenia uszkodzeń w apartamencie lub braków w jego wyposażeniu – kaucja w całości (lub jej część, adekwatnie do stwierdzonych braków lub uszkodzeń) zostaje zaliczona na poczet kosztów koniecznych napraw lub uzupełnień wyposażenia.
- W przypadku przyjazdu z psem/kotem właściciel zwierzęcia powinien ze sobą posiadać książeczkę zdrowia bądź paszport z aktualnym wpisem o szczepieniu przeciwko wściekliźnie. Prosimy również o zabranie ze sobą kagańca. Na terenie obiektu psy wyprowadzamy na smyczy. Nieczystości sprząta właściciel zwierzęcia. Za pobyt zwierząt pobierana jest opłata w wysokości 40 PLN za dobę pobytu od każdego zwierzaka.
- W apartamencie obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu (zamontowane są czujniki dymu). Najemca nie stosujący się do zakazu zostanie obciążony opłatą 200 PLN za odświeżenie pomieszczeń, sprzętu oraz pranie firan.
- Najemca jest zobowiązany każdorazowo zabezpieczyć apartament w przypadku jego opuszczenia poprzez zamknięcie okien oraz drzwi wejściowych na klucz i staranną pieczę nad kluczem oraz pilotami. W przypadku zgubienia lub uszkodzenia kluczy do apartamentu, pilota do bramy wjazdowej i garażu Najemca jest zobowiązany do uiszczenia opłaty w wysokości 100 PLN za zakup i wymianę zamka oraz 100 PLN zakup nowego pilota.
- Najemca zobowiązuje się do nieprzekraczania liczby osób przebywających z nim w apartamencie ponad tę, która została określona w formularzu rezerwacyjnym. W przypadku zmiany deklarowanej liczby osób korzystających z apartamentu, Wynajmujący jest uprawniony do pobrania należnego wynagrodzenia za pobyt osoby niezgłoszonej.
- Osoby odwiedzające mogą przebywać w apartamencie w godzinach 6:00 – 22:00.
- Integralną częścią powyższego regulaminu jest spis sprzętów będących wyposażeniem apartamentu.